"Seg i starten"

2011-03-15 | 10:56:13

Som ni märker blir uppdateringarna allt mer utspridda. Detta beror på att jag har allt för mycket att göra i det verkliga livet. Sen kanske jag inte riktigt var redo för att starta upp allt igen, även om jag trodde annat. Hur som så ska jag försöka uppdatera minst en gång per dag, kanske två. Lovar dock inget.

Nu ska jag ta tag i lite hushållssysslor innan min kära far kikar över en sväng. F sover sen en timme tillbaka ungefär = att jag har lite lugn och ro en stund.

Ha en fin dag i solen.

Kommentarer
Postat av: Fröken Hurtig

Hejsan!

Nu finns receptet på min blogg, det är busenkelt! :)

Du, hur spärrar man IP-adresser? Det vill jag göra!!! Har några riktiga puckon som skriver!



Ha det så bra!

2011-03-17 @ 22:34:57
URL: http://frokenhurtig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

Email: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback




RSS 2.0