Full fart igen

2011-03-11 | 13:48:33

Idag är det sjuka som bodde i mig igår som bortblåst. Kanske var det friska luften igår kväll som gjorde mig bättre?
Idag är det Full fart igen på mig, och barnen. Jag kör mitt städrace och barnen lever rövare. Ena ligger på golvet och pratar/tjoar och andra leker fint. Enda jag har att säga om det sistnämnda är; Kors i taket! Det hör inte till vanligheterna vill jag lova.

Jag ska även se till och försöka börja plugga lite idag och i helgen, ligger efter rejält just nu och känner pressen krypa på. Den 27/3 har jag deadline på många uppgifter samt två tentor. Press och stress! Men å andra sidan så har jag mig själv och skylla, det är jag som satt mig i den här sitsen.


Nu väntar tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

Email: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback




RSS 2.0