Tisdag | 19 April

2011-04-19 | 11:20:38

Soligt ute även idag, men inte lika varmt tror jag? Nåja... Det är ju bara vår än så länge även om folk verkar tro att det är sommar. De klär av sig själva en massa och sina barn. Det folk glömmer här är att det fortfarande blåser kallt och att det är en annan värme än vad som visas på termometern i luften ute. Men men, deras bekymmer. Vill de bli sjuka så fine. Jag klär inte av mig helt ännu i alla fall och inte heller mina barn. I har mössa på dagis när det blåser. Anledning: Jag är rädd om hennes öron!

Annars är det tisdag idag. Dagen bjuder på lugn och lite fix. Måste även försöka hinna med och plugga. I ska hämtas på dagis klockan 14 också. Blev det fullt nu? Typ. Fast jag håller mig hellre sysselsatt än sysslolös, som ni kanske vet.

Vad mer då? Hmm... Inget tror jag. Har egentligen inte större lust till och blogga, precis som jag skrev igår. Men ändå är det skönt att få skriva av sig lite. Det kan behövas, ibland. Helst av allt vill jag spy galla på vissa. Men inte nu. Kanske blir av sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

Email: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback




RSS 2.0