Länge sen nu...

2011-04-18 | 17:44:06

IGEN!! Nåja, bloggen får ta lite stryk just nu. Motivationen till och blogga finns inte. Orken finns inte. Jag hinner inte med. Jag lever i en dimma just nu känns det som. Det är nu jag saknar det jag inte har =(

Våren har slagit till på riktigt och det är varmt och skönt =D Imorgon ska jag fixa till balkongen så man kan sätta sig ute och sola lite. På onsdag ska vi köpa lite växter till balkongen också. Men lika mysig som den förra kommer den aldrig bli, tyvärr.
Hur som så är boendet här tillfälligt!

Annars flyter vardagen på. I går på dagis och trivs till tusen och F växer så det knakar. En man är ledig och jag pluggar, sover och tänker alldeles för mycket - som vanligt.

Nu ska jag kasta F i säng. Hon sitter i gåstolen och tjuter rätt ut. Ögonen håller hon på och gnugga ur skallen och läppen ska vi inte ens prata om ;)


Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sofie Bex

Vad kul med en liten uppdatering! Men varför är livet i en dimma? Låter inte så kul.. Ta hand om dig!

2011-04-19 @ 06:52:53
URL: http://sofiebex.blogg.se/
Postat av: Josefin

åh, har missat att du skrivit.Äntligen!

2011-04-20 @ 19:23:29
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

Email: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback




RSS 2.0