Det var jobbigt...

2011-04-20 | 20:23:42

Dagen idag har varit proppad med massa saker, bland annat så har jag varit på begravning. Det var jobbigt att behöva ta farväl av en underbar man =( Jobbigast var det när vi skulle gå fram till kistan, då brast det både för mig och min far. Tårarna började spruta. Innan kände jag mig stark. Men inte då. Stackars M grät sig igenom allt. Men det är väl inte så konstigt heller. Han var så stark innan vi gick in och direkt efter. Jag lider med honom. Hans far var en underbart go man! M är honom upp i dagen, jag ser bara J i honom. Det är positivt. En människa jag vill träffa igen, bara för att få vara nära J på ett vis. Tror dock inte att hans tjej skulle uppskatta det ;) Herregud vilken människa på och ge snea blickar. Kanske för att jag och M känt varann sen vi var små? Dock minns jag honom inte, vi skiljdes åt några år. Han minns mig inte heller.
Hur som. Dagen har varit proppad och jobbig. Det var min första begravning. Jag kände dock att jag behövde vara där och jag ångrar mig inte. Vila i frid nu älskade du!

Annars har vi handlat idag, inför påsken. Så mycket pengar som det gått åt idag, har jag aldrig gjort av med. Men mycket gott blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

Email: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback




RSS 2.0